بهرام رضايي در اين نشست ضمن ارائه گزارشي از عملکرد اين اداره کل درمورد ستاد نوروزي به بررسي مشکلات دفاتر پرداخت و در ادامه تعامل بين اعضاي انجمن صنفي، مديران دفاتر خدمات سازمان گردشگري و همچنين هتل داران و آژانس داران را خواستار شد.
وي دفاتر و آژانسهاي گردشگري را يکي از قطب هاي اصلي جذب گردشگر در استان معرفي کرد و بيان داشت: با وجود انجام تبليغات و اطلاع رساني مناسب در مورد استان هنوز دفاتر و آژانسهاي گردشگري فضاي بسياري براي تبليغ و جذب گردشگر دارند.
اين مقام مسوول در توضيح اين مطلب ادامه داد: بدين منظور دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري در واحدهاي اقامتي بايد انسجام بيشتري داشته و جلساتي براي تعامل بيشتر برگزار کنند.
وي تخصص و آموزش را در زمينه فعاليت دفاتر امري مهم دانست و گفت: ناکارآمدي يک دفتر از جمله عوامل آسيب رسان در برگزاري تورهاي گردشگري است.
رضايي برگزارکنندگان تورهاي غير مجاز را يکي از اصلي ترين مشکلات عنوان کرد و افزود: شرکت در نمايشگاههاي داخلي و خارجي ميتواند راهگشاي ورود و جذب گردشگر بسيار به اين استان باشد.
وي از فراهم شدن امکان لينک شدن دفاتر و آژانسها به سايت سازمان براي معرفي و ارائه خدمات انجمن خبر داد و يادآور شد: ريئس انجمن صنفي نيز در اين نشست برنامههاي انجمن، مشکلات دفاتر و آژانسها را مطرح و خواستار همياري و همکاري بيشتر شد.
119/
انتهای پیام/